Social Media

Bespaar kostbare tijd
Door uw social media uit te besteden, worden uw kanalen ook in drukke tijden goed gemanaged, gemonitord en actief gehouden met aantrekkelijk content. Zo maakt Laura door middel van Facebook, Instagram, Twitter en Google+ management uw social media tot een succes. De tijd die u zelf extra investeert in de social media activiteiten wordt dan automatisch meer waard.

Meer omzet uit Social Media?
Mede door het netwerk van Laura maakt u niet alleen uw community groot, zij triggert uw potentiele klanten tot aankoop door middel van content creatie. Geniet zo nog jaren van een actief account met duizenden fans/volgers die niet alleen vandaag maar ook over een jaar zullen converteren.

Marketingtips

Tip 1: Zo relevant mogelijk zijn
Zorg ervoor dat iedere pagina een antwoord geeft op de vraag van de bezoeker. Maak gebruik van een conversie pad. Leidt de bezoeker door je website naar de uiteindelijke aanvraag.

Tip 2: Maak jezelf onderscheidend
Wat maakt jou uniek? Waarin ben jij onderscheidend ten opzichte van je concurrenten? Waarom moet de bezoeker voor jou kiezen?

Tip 3: Wie is je doelgroep en wat spreekt hen aan?
Wie is nou je ideale klant? Wat is het probleem van deze klant en waar kun jij van betekenis zijn? Wat drijft deze klant en nog belangrijker: wees zo concreet mogelijk.

Tip 4: Schrijf voor de bezoeker
Bezig met een leuke website tekst? Gebruik geen ‘WIJ’ maar ‘U’. Jouw bezoeker is op zoek naar een product, dienst of oplossing en wil zo snel mogelijk antwoord. Speel hier op in.

Tip 5: Actueel zijn
Nog steeds een tekst van zes jaar geleden op je website? Aanpassen. Er is vast het één en ander veranderd. Iemand die goed met online marketing bezig is werkt wekelijks aan zijn of haar website.

Tip 6: Stuur je bezoeker
Kan de online bezoeker makkelijk navigeren op jouw website? Hoe kan de bezoeker contact opnemen, zich aanmelden of andere interessante pagina’s bekijken?

Tip 7: Uniek beeldmateriaal
Kies voor uniek beeldmateriaal. Creëer een unieke sfeer op je website en vraag jezelf dit af: Is de bezoeker op zoek naar jouw prachtige bedrijfsbus of juist naar jouw producten en diensten?

Tip 8: ‘Over ons’ pagina
Uit onderzoek blijkt dat een ‘over ons’ pagina naast de homepage het vaakst wordt bekeken. Pak je voordeel hiermee.

Tip 9: Bedrijfsvideo
Maak gebruik van een professionele bedrijfsvideo! Dit geeft je de kans om de bezoeker een visueel beeld te geven van jouw bedrijf of organisatie.

Tip 10: Sociale media
Wees actief op sociale media, maar wees selectief! Kies bij voorkeur één sociaal media kanaal. Facebook kent een hele andere doelgroep dan LinkedIn. Welke past het beste bij jouw bedrijf?

Geïnteresseerd geraakt?

Vraag direct een offerte aan!

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Onderwerp

Uw bericht